En vecka på farmen

Jag har precis kommer tillbaka till stora staden från lugna farmen. Denna vecka som vi vart på farmen har vi lagt ner mycket tid på arbete. Vi har bland annat grävt upp en bit av marken i en lada som ska bli en undervåning på en liten "lägehet". Vi grävde för hand, först bara jag och Dave men sedan blev det ett hederligt familjeprojekt. Den jord som vi grävde upp lade vi i...vad heter det på svenska? Jag snackar liksom inte svenska så kan få svårt att komma på orden men... just det släpvagn! Sedan åkte jag och Dave till olika ställen på farmen och dumpade den där det behövdes.

Jag har vart ganska flitig med att ta bilder också. Jag vandrade upp bland kullarna på landet och tog foton. Sedan tog jag också lite foton från en mysig liten plats men de bildena kan ni se på Facebook. Där finns också bilder från när jag och Nilda var uppe i Skytower.

//Gilli

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hej!

Låter så härligt med rejält 'farmen' arbete...antar du haft nytta av dina sommarjobb kanske? Ha det fint så hörs vi! Vi gillar dina bilder // mamma o pappa

2011-01-22 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0