En kamera som gått sönder

Sen jag skrev på bloggen senast har jag, familjen Brown och ett antal anycket skratt och härliga stunder i vattnet. Tyvärr mitt i dessa otroligt trevliga dagana gick min kamera sönder...utan förvarning och utan anledning. Jag har i alla fall tagit en del bilder innan som jag kommer att lägga upp på Facebook innan ni i Sverige vaknar. Får se om jag skriver ett längre inlägg om lite vad som hände under dagarna så att ni kan försöka måla upp era bilder själva.

Här kommer i alla fall en bild som är dagen på en bro som leder i till Brown's ägor och i samma bäck kan man bada i en mysig creek. För övrigt är det också samma vatten som vi dricker.


 

 

 

//Gilli



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0