En dag på hästfarmen

Jag har svårt att skriva ett långt inlägg som håller igenom hela men det är för att jag vill inte tillbringa så mycket tid skriva. Vi har tillbringat ytterligare dag här på hästfarmen och det är väldigt fint här. Igår klappade jag hästar, big improment, idag har jag vart i samma hage som en ponny! Men bäst av allt, jag har ridigt en ponny! Jag satt på den utan sadel och gick ganska bra faktiskt...det var tills tjejerna gjorde att ponnyn började springa och springa mot staketet och jag hoppade/ramlade av. Tyvärr (eller?) så kom inte det med på film.

Lite senare tog tjejerna hästarna upp i bergen och jag körde i förväg med fyrhjulig. Det var så grymt fint! Jag tänker inte lägga upp så mycket bilder på Facebook nu utan det får bli när jag kommer hem tror jag. Däremot kommer jag noga välja ut en eller två foton jag lägger upp på bloggen.

Imorgon ska vi fortsätta mot det okända...vi får se vad som händer.




//Gilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0