Fredag


Slut på veckan och början på helgen...inte för det spelar så jättestor roll som arbetssökande. Under dom senaste dagarna har jag ringt runt till flera banker och olika människor i hopp om ett jobb. Jag har ringt så många att jag nästan har blandat ihop dom och vart de jobbar och hur jag ska göra, om jag ska maila CV:n eller bara maila mitt nr. Det löser sig nu och allt på den fronten känns bra nu.

Just nu sitter jag hemma och lilar lite FM och Sara sitter på min säng och läser en skvallertidning.

Lyckades skriva ett inlägg idag...är lite smånöjd över det och får se om nån läser... BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart folk läser

bör göras till en vana sen när du sticker till nya zeeland

2010-09-10 @ 23:26:22
Postat av: Gilli

Aha nice folk läser :p jag ska verkligen försöka skriva speciellt när jag reser absolut...sen vore det kul att få veta vilka som läser min blogg så ni kan skriva era namn när ni kommenterar :)

2010-09-10 @ 23:40:38
URL: http://gilliasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0