Ett halvdant försök

Jag vet, jag har inte skrivit på flera dagar och detta är ett halvdant försök att komma tillbaka på banan. Sen jag skrev senast har det hänt mycket och jag vill inte och pallar inte skriva om allt. Jag kan i alla fall berätta att under några dagar förra veckan åkte jag upp till Sundsvall och hälsade på min morbror Petter hans fru Anna och mina kusiner Viktor och Lisa. Det var väldigt trevligt och jag och Petter hade en hel del för oss som tex. frakta ved och virke. I helgen såg jag en underbar match där Manchester United vann mot Liverpool och Berba gjorde hat-trick och ett av målen va minst sagt magiska...skönt att han verkligen visar vad han går för. Jag träffade Sara en ikväll och vi badade tunna. Vår 10 år gammla vedeldade tunna har hållt i tio år...och denna kväll gick en skruv sönder och kaminen med skortsen lossnade och föll...men det är åtgärdat nu.

Jag hoppas jag kan hålla igång med skrivandet och skriva om saker som händer och vad jag tycker och känner. Kan väll inte skriva ett inlägg utan att kommentera valet så jag skriver bara: Främlingsfientlighet är fel!

Tack och på återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0