En kväll på stan

Igår kväll blev inte riktigt som väntat. Planen var att jag och Sara skulle in till stan för att träffa Fiia och andra för att fira födelsedagen som rådde. När vi är på väg in och är vid gullmars meddelar Fiia att hon är försenad, med drygt en halvtimme. Inte kul för vi hade bara tänkt att vara inne en liten stund innan jag och Sara skulle åka hem till mig igen för att Sara jobbade. Nu var situationen att vi skulle komma in på The Bridge efter happy hour och utan att vara skrivna på listan och enbart vara där en kort stund...låter inte så kul tyvärr. Så jag ger Fiia en hjärtekrossad förklaring att vi vänder och åker hem.

Tillslut kommer vi fram till att vi följer Fiia till the Bridge och där lämmnar vi dig i roliga händer för en hel del kompisar är där. Jag och Sara möter Matte Löf och en av hans polare och kost där efter anländer Fiia till centralen och sugen på kaffe. Hälften av kaffet hamnar tyvärr i hennes hår och på hennse vita jacka. In på toaletten på cantralen (kommer in efter att ha charmat vakten) och torkar bort det som går. Under tiden ringer jag Matte som är påväg tillbaka till cantralen för att hämta upp sin flickvän vid Gullmars. Jag bestämmer mig för att Fiia får hänga med oss till Gullmars och där lämnar vi henne för att låte henna fira sin födelsedag.

Kvällen blev inte riktigt som vi planerade men va på nått vis ganska rolig.

Grattis på födelsedagen Fiia hoppas du hade det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0