Ny vecka

Måndag! Finns egentligen inte så mycket positivt generellt med en måndag...håller ni med? Iallafall började jag på riktigt på mitt nya kontor: Swedbank Lidingö. hela dagen var det datakrångel så känndes ibland som man inte gjorde någon nytta alls...men så är det ibland. Det känns nästan som om jag kommer nå lite milstolpar i mitt liv snart. I november kommer jag ha vart ihop med en underbar tjej i ett år...samma månad har jag förhoppningsvis fått mitt körkort. Då ska också min flygbiljett till min nya temporära hemland bokas NZ here I come...soon! Hoppas ni andra hade en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Snart ett år baby;)<3

2010-10-06 @ 22:34:41
URL: http://jagharskaffatmigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0