Resan kan ta sin början!

Som ni kanske vet skapades den här bloggen för att folk hemma i Sverige kunde få en liten glims av vad jag gör när jag är i Nya Zeeland. Nu har jag iallafall. Planet som ska föra mig till andra sidan jorden via London ohc Los Angeles lyfter fån Arlanda 11:10 den 30:e December (för avrigt min lillasysters födelsedag). Landar gör jag 07:05 den 1:a Januari 2011! Ska bli kul att fira det nya året på ett flygplan :p Men å andra sidan så börjar året med att jag anländer i ett myckt spännande land.

Jag bokade resan från Kilroy Travels för 6770 kr så det var ett väldigt bra pris och kan nog rekomendera att boka därifrån. Du behöver ett student/ungdomskort för 110 kr (har det inräknat i de 6770 kr som biljetten kostade).

Ska bli grymt kul det här!





Kommentarer
Postat av: Marie

Du menar väl 2011? ;)

2010-11-02 @ 22:29:36
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0